Doar un pic despre politica

Acum cativa ani, Gabriela Vranceanu Firea era unul dintre moderatorii care imi placea, la emisiunile caruia ma uitam cu interes. De ceva timp insa, desi nu ma uit prea des la televizor, n-am putut decat sa observ ca nu mai poate un fi un moderator impartial, ca in loc sa-si faca treaba, nu face altceva decat sa se implice in polemici si sa semene scandal.

Obraznica, este cuvantul care imi vine in minte cand ma gandesc la ea. Prea mult circ. Sunt convinsa ca ce face e parte din ceea ce i se spune ca trebuie sa faca pentru audienta, circ, mult circ, dar de la un jurnalist de valoarea ei aveam mai multe pretentii.

One more down.

Exemplu

3 răspunsuri

  1. daca s-ar insinua ca esti amanta cuiva la cateva luni dupa ce ti-a murit sotul ai putea sa te abtii sa nu fii „Obraznica”?

    • asa cum spuneam, „obraznicia” am observat-o de ceva vreme la dna Firea, nu e o concluzie a respectivei editii. Si da, as incerca sa imi pastrez calmul, cu atatia ani de televiziune in spate, cu atata experienta cred ca putea aduce o discutie pe firul pe care trebuie. Doar ca trebuie sa si vrei. Dar daca se cere scandal, scandal se da. Doar ca eu cred ca lumea s-a cam saturat. Consumatorul poate fi si educat.

    • @TheNutz : eu zic sa urmaresti mai cu atentie etapele conflictului, ca pana la faza cu amanta, au fost multe (mai ales din partea ei)

Lasă un răspuns

