Intalnire fara happy end

Ne-am cunoscut la un cabaret, cand el era cu alta si ii canta de dragoste. Dar ea avea o boala incurabila si a murit parca. A fost prin 2000 parca, nu mai tin minte exact.

Aseara m-am intalnit dupa ceva vreme cu iubitul meu. Acum o luna, doua, cand ne vazusem m-a dezamagit. Era cu un prieten de-al lui, un tip aratos, ceva mai in varsta, iubitul multora dintre femei si nu faceau altceva decat sa se holbeze.

Aseara insa, scotianul, iubitul meu blond cu ochi albastri a facut o figura frumoasa. Urma sa castige o gramada de bani, normal, doar e un scriitor talentat. Poate daca era american ar fi reusit. Desi intalnirea de aseara nu a avut happy end, a meritat.

Roman Polanski este cel care a facut posibila intalnirea mea de aseara, intr-un decor pictat frumos, cu cer innorat, intr-o casa pe plaja. Cu Ewan, McGregor, evident, in filmul Marioneta.

Nu vreau sa va povestesc despre ce este filmul, mie personal nu prea imi place sa citesc despre un film inainte sa-l vad. Sinopsisul peliculei se gaseste pe site-uri de specialitate.Eu vreau doar sa stiu ca e bun si merita vazut. Marioneta lui Polanski a meritat.

Titlul original, „The Ghost” sau „The Ghost Writer”, face clar referire la personajul principal, interpretat de Ewan McGregor. Insa traducerea in romana, cel putin la finalul filmului ma face sa ma intreb cine era de fapt Marioneta, omul din umbra sau Adam Lang, personajul lui Pierce Brosnan.

2 răspunsuri

  1. Chiar ma intrebam la ce film sa merg diseara 😛 din pacate vad ca nu e pe marile ecrane din Bulgaria 😦

Lasă un răspuns

