Cum am ajuns sa bem sampanie la terasa

Iesire cu fetele la terasa. Nimic obisnuit. Apa plata cu lamaie, ele, apa plata fara lamaie, eu, in asteptarea unei pizza. Discutii de fete. Nimic iesit din comun.

Un tinerel 😛 inalt cu fata de strain si imprimeu funny pe tricou se apropie de masa noastra. E pilot austriac, urmeaza sa se casatoreasca, a venit cu prietenii in vacanta la un amic din Romania. Bineinteles ca baietii i-au pregatit si cateva surprize si cateva indatoriri de indeplinit. Pentru una dintre ele ne cere ajutorul. Dupa multa munca de lamurire, reuseste sa ne convinga. Trebuie sa mergem la masa prietenilor lui sa le spunem ca suntem stewardese si cam atat. Eu incerc sa inteleg rostul taskului, dar o las balta. Mergem la masa prietenilor lui, spunem replica :P, dar se pare ca asta nu e tot. Trebuie sa si dovedim ca suntem intr-adevar stewardese adevarate, iar pentru asta trebuie sa raspundem unor intrebari dificile gen : cum se numeste cel care conduce un avion, unde este locul pilotului – in fata sau in spatele aeronavei, etc.

Baietii ne invita sa ne asezam la masa lor, dar ii refuzam politicos si ne intoarcem la oile noastre, adica la pizza ce tocmai venise.

Discutiile curg in continuare pana suntem intrerupte de un chelner care se prezinta la noi cu o sticla de sampanie. La inceput am crezut ca e o greseala si am inceput sa radem, dar ne spune ca e din partea baietilor.

Si uite asa, am baut sampanie la terasa si ne-am simtit ca-n filmele cu petrecerile de burlaci unde se pun pariuri si se intampla chestii de genul asta.

4 răspunsuri

  1. sex in the city 3? (the movie) 😆

  2. e „in” or „and” ? 😀

  3. […] Cum am ajuns sa bem sampanie la terasa Sat Jul 03, 2010 11:02 am Iesire cu fetele la terasa. Nimic obisnuit. Apa plata cu lamaie, ele, apa plata fara lamaie, eu, in asteptarea unei pizza. Discutii de fete. Nimic iesit din comun. Un tinerel inalt cu fata de strain si imprimeu funny pe tricou se apropie de masa noastra. E pilot austriac, urmeaza sa se casatoreasca, a venit cu […] […]

Lasă un răspuns

