Ma-ntorc spre mine

Mi-e dor de mine. M-am uitat. Pierduta printre gandurile de zi cu zi, am uitat sa-mi hranesc sufletul si mintea cu ganduri calde si randuri ce ma gadila prin interior.

Din vocabularul meu au disparut multe dintre cuvintele frumoase pe care le foloseam in lungile si placutele intalniri cu cei dragi mie, din mintea mea s-au facut nevazute idei frumoase despre orice, insa am invatat sa folosesc scrise/spuse cu caractere ingrosate verbe ca ocupat si stres, iar noptile lungi incarcate cu filosofii despre nimicuri sunt prea rare.

Rutina, societate, intrarea „in randul lumii” iti ocupa timpul si mintea. Uit sa gandesc liber si frumos, nu mai stiu si nu ma mai recunosc printre ceilalti. Albastrul marin paleste si se transforma usor in acelasi gri in nuante diferite in care sunt (de)colorati si ceilalti. Refuz!

Un răspuns

  1. […] Ma-ntorc spre mine Sat Jul 17, 2010 2:33 am Mi-e dor de mine. M-am uitat. Pierduta printre gandurile de zi cu zi, am uitat sa-mi hranesc sufletul si mintea cu ganduri calde si randuri ce ma gadila prin interior. Din vocabularul meu au disparut multe dintre cuvintele frumoase pe care le foloseam in lungile si placutele intalniri cu cei dragi mie, din mintea mea […] […]

Lasă un răspuns

