Wishlist trends 2010-2011

Eu prefer ca bilantul unui an sa mi-l fac la inceput de septembrie, cand vin cu forte proaspete din vacanta, cand tinerii merg din nou la scoala, cand ne intoarcem cu picioarele pe pamant, cand frunzele coboara si ele pe pamant.

Anul trecut pe vremea asta, am cules vise si dorinte de la voi timp de o luna. Sper ca si voi le-ati pastrat undeva si ati verificat din cand in cand lista, bifand visele pe care le-ati facut sa devina realitate.

In ceea ce ma priveste, lista mea de vise e la fel de mare, dar nu pentru ca nu am facut ca unele sa se realizeze, ci pentru mereu apar dorinte noi. Sunt multumita de anul asta, de ce am bifat cu verde pe wishlistul meu. Pentru mine, anul de criza 2010, a fost/este un an bun.

O noua lista de prioritati pentru sezonul sept 2010- vara 2011 si-a facut loc in calculatorul meu, lista pe care o voi pastra pentru mine insa. Si nu, la inceput de 2011, nu voi insira pe blog ce am facut, nu ma voi plange cu ce n-am realizat in 2010, nu voi scrie ce asteptari am de la 2011.

Sursa foto

Lasă un răspuns

