Summer’s gone, Hello september!

Nu a fost o vara ca cele de pana acum, poate, dar a fost o vara plina. Cand spun ca nu a fost ca pana acum, ma refer la faptul ca nu am avut la fel de mult timp ca alta data pentru excursii si iesiri, insa timpul acordat acestora l-am folosit MAXIM.

Am inceput vara cu excursia marmeladiana, un weekend excelent la Vadu, apoi o lunga perioada pe baricadele jobului/joburilor, printre mirese de toate felurile, atat la jobul cu rochii, cat si la cantari. Stim cu totii, ca prea putine cluburi de muzica live sunt profitabile in acest sezon, asa ca Blue Motors a luat o pauza de vara de la cluburi, insa am mers la petreceri cu rochii in nuante de alb si petreceri data in cinstea unor noi membri ai familiilor. Daca in cursul saptamanii sfatuiam miresele in privinta vestimentatiei pentru marele eveniment, nici in weekend nu luam pauza, insa vedeam evenimentul dintr-un alt unghi.

A venit insa si vremea cand am luat o pauza de la fericitele momente ale altora si m-am dedicat mie si celor apropiati mie, intr-o binemeritata vacanta la mare si la munte.

Am revenit apoi cuminte la serviciu, pregatindu-ma de un nou sezon. Toamna incepe pentru mine excelent. Cele doua cantari din acest weekend de la Coyote Cafe, nu fac altceva decat sa deschida un lung sir de astfel de eveniment. Va invit astfel la un preview, sa dansam si sa ne distram, vineri si sambata in club. Ce-i drept, eu si sarbatoresc ceva. Nici nu ma voi da jos de pe scena si ma voi urca in avion.

Cateva zile in minunata Anglia ma asteapta. In interes de serviciu, voi merge la British Bridal Exhibition, un foarte mare targ de rochii de mireasa si nu numai, organizat in primavara si toamna la Harrogate. Isa’dorable, impreuna cu unul dintre furnizorii nostri ma trimit acolo pentru a vedea noile tendinte in moda mireselor, dar si a rochiilor de ocazie. Sunt extrem de incantata ca voi avea ocazia sa ajung la Harrogate, un oras cu o istorie indelungata, si sunt fascinata de frumusetea hotelul in care vom sta. Voi reveni cu fotografii.

Si cum Londra este orasul meu preferat, ar fi fost imposibil sa ajung in UK fara a face o oprire si in capitala. Asa ca inainte de a lua avionul inapoi spre Bucuresti, ma voi plimba putin si pe maluri Tamisei.

Lasă un răspuns

