Oh, pe toti zeii, slava mie ca exist!!!

Da, vreau sa ma laud, dar intr-un mod plangacios, observand de-a lungul timpului aceasta practica ce prea bine functioneaza. Imi doresc sa fiu invidiata, dar sa mi se spuna „vai, ce dragut”, imi doresc sa ma apar atunci cand cineva ma acuza ca ma laud, spunand ca eu de fapt ma plang, reprosand ca nu ma intelege.

O sa am un weekend obositor, vai! Serviciu, cantare, serviciu, sedinta foto de nunta, cantare, avion! Si, off, parca nu ma mai ajung cu timpul sa ma odihnesc si sa-mi fac bagajul. Nici nu stiu cum ma voi putea bucura cand voi ajunge acolo, voi fi mult prea obosita. Oh, voi, cititori ai mei, nu stiti nici macar jumate! Dar eu, eu vreau sa ma invidiati si mai rau, spunandu-va ca plec in aceasta excursie cu sponsorizare.

Imi place sa beneficiez de tot felul de gratuitati si promotii, sa fiu peste tot, sa fiu glamour, pentru ca sunt, normal, dar voi, ceilalti, nu aveti cum sa intelegeti, pentru ca voi nu aveti parte de ele. Eu insa, sunt atat de draguta incat imi impartasesc aceste minunate experiente cu voi.

De aceea va dau si linkuri la concertele mele de la Coyote Cafe si ma laud ca au fost promovate si pe metropotam si in ziarul ring.

Ah, da si sa nu uit, va arat si fotografii de la minunatul hotel din Harrogate.

Va pup (fara ironia cu care am scris acest post)

Un răspuns

Lasă un răspuns

