La serviciu(fragmente)

Pana sa pasesc prima data la Isa’dorable nu am avut o pasiune speciala pentru rochiile de mireasa. De fapt nu stiam nimic despre ele. Aici am ajuns prima data cand o buna prietena si-a achizitionat rochia din boutique-ul Isa’dorable. Locul era atat de frumos, iar gazdele minunate. Nu m-am simtit ca intr-un magazin. Nu stiam daca asa trebuie sa arate toate magazinele de rochii de mireasa, daca peste tot esti tratat atat de frumos. O luna mai tarziu, ma regaseam ca parte din echipa Isa’dorable.

Zilele trecute am postat cateva fotografii pe facebook cu rochii din colectia 2011, proaspat ajunsa in magazin. De cand lucrez aici, toate prietenele, fie ca se marita, fie ca nu, nu rateaza noutatile in ceea ce priveste vestimentatia miresei. O persoana draga mie, imi vorbea despre rochia de mireasa ca despre „rochia care iti schimba viata”. Nu ma gandisem niciodata asa pana atunci. I-am spus ca voi scrie despre asta;).

Pe stativul din fata biroului stau agatate pe umerase noile modele Fara Sposa. Le-am aranjat special in acest fel, pentru a ma delecta in fiecare zi cu ele si a ma bucura de frumusetea lor.

La fel a fost si cu colectia Jasmine. Nu m-am saturat nici de minunatele flori de iasomie, dar stiti cum e, ce e nou e mai atractiv.

Asa ca atunci cand am nevoie sa ma relaxez, ma asez confortabil in scaun si le admir.

Printre preferate mele saptamana aceasta este modelul 5750, cu un bust impresionant de dantela, ce se continua cu un tul plisat fabulos, terminatia fiind aceea frumoasa dantela. De mare efect este si funda sau jumatatea de funda care evidentiaza talia.

Pe locul 2 in topul preferintelor, este superba 5780, care de altfel este si preferata celor de la Mirese Disperate in aceasta saptamana. Boleroul acela in intregime decorat cu flori este exceptional.

O sirena clasica, din saten, cu o brosa superba intr-o parte, modelul 5769 face parte din rochiile care mi-au luat ochii zilele acestea. Iar nasturii care accesorizeaza spatele rochiei de sus pana jos unde se termina trena sunt de vis.

Va astept in vizita la Isa’dorable sa nu credeti ca fabulez;)

Lasă un răspuns

