Marin. Albastru Marin. Alina Marin

Blue, Blue Motors, Bluish, cum imi spune cineva drag, uneori, referindu-se la numele meu. Despre albastru am mai vorbit, despre cat de mult imi place culoarea, despre cat iubesc marea, despre faptul ca sigur exista o legatura intre albastru, mare si numele meu. Cu siguranta trebuia sa fac parte din Blue Motors, asa trebuia sa fie. Si asa este.

Pe stativul meu de microfon scrie AM /BM, doar ca inscriptia este de acum multi ani cand Blue Motors se regasea in alta formula, din care eu nici macar nu faceam parte inca. Atunci BM erau initialele trupei Boiling Muse, o alta gasca de prieteni, prima formula cu instrumentisti cu care am cantat, de care imi aduc aminte cu mare drag.

Still AM/BM. Acum si pe Facebook

Atat.

Lasă un răspuns

