Un weekend cat o saptamana

Mi-a luat cateva zile sa-mi revin dupa agitatia de saptamana trecuta.

Am avut un weekend plin. A inceput cu o cantare intr-un loc unde ne simtim excelent de fiecare data, la T’Essence Pub, in Buzau, acasa la majoritatea colegilor. O seara magica, un public minunat ca de fiecare data in T’Essence. M-am bucurat si de prezenta catorva dintre fostii colegi de scena pe care nu-i mai vazusem de ceva vreme. Am plecat spre Bucuresti incarcata cu multa energie ce avea sa-mi foloseasca tot restul sfarsitului de saptamana.

Vineri, la Isa’dorable ma asteptau ceva treburi de mirese, unde m-am lungit pana tarziu la probe si discutii cu viitoare doamne, motiv pentru care am ratat proba de sunet de la Coyote. Eram nerabdatoare sa ajung la clubul « mama », Coyote Cafe, locul in care m-am simtit intotdeauna acasa, atat in public cat si pe scena.

N-as stii sa spun de ce. Ba da.Tin minte serile de joi si vineri, cand eram nelipsita de acolo, impreuna cu prietenele mele. Era comod, una dintre ele locuia exact in blocul de deasupra clubul, si studentului ii sade bine cand cheltuiala cu taxiul e mica sau deloc ;).

Sambata ma astepta o zi lunga ca o zi de post, dar fara post , ci cu sarmale la dublu. Doua dintre prietenele mele apropiate au sarbatorit zile importante din viata lor. Sarbatoarea dintai, a fost a preatanarului Robert Cristian, mandru fiu al parintilor lui, buna mea prietena Roxana si a iubitului sot, Ionut. Evenimentul a fost deosebit, din nou bucuria revederii persoanelor dragi.

N-am putut sta pana la taierea tortului(inca mai astept o felie), ma astepta Danuta, costumata in mireasa. Draga de ea, mai frumoasa ca niciodata, rolul de mireasa nu a fost singurul din seara de sambata. Desi ar fi trebuit sa se lase macar de data aceasta rasfatata, a preferat sa munceasca, ca de fiecare data, la crearea machiajul perfect. Ca si cum n-ar fi fost de ajuns, au stat la rand si alte invitate. M-am simtit bine printre prieteni, multi vecini si buna dispozitie. A fost ca-n vremurile bune cand eram copii si ne jucam cu totii in spatele blocului, doar ca de data asta intr-un alt spatiu.

Le-am dus lipsa colegilor de la Blue Motors, care prestau pe scena din Spice Club. Imi pare rau ca nu m-am putut clona sa fiu in ambele locuri si-mi cer scuze fata de cei pe care i-am dezamagit ca nu eram acolo. Ma revansez sambata, tot la Coyote.

2 răspunsuri

  1. Ştii că te iubim. Sâmbătă a fost ciudat, lipsea cineva, bulgarele de energie, a fost aşa pustiu, ciudat tare. Ştii ce zic. 🙂

Lasă un răspuns

