Super bustiera

E geniala. Pe bune, chiar e. Nu spun asta pentru ca o avem de vanzare la magazin, ci pentru ca eu am asteptat-o mult si nu m-a dezamagit, sunt extrem de incantata de ea. De bustiera Flattering Me. Sau daca vreti, ii putem spune corset.

Aveam la magazin bustiera pentru mirese. Pe alb, ivoire si culoare pielii. Neagra nu aveam pentru ca nu se fabrica. Erau cliente care intrebau pentru ca o vroiau si pentru rochii de ocazie, ca nu doar la nunta vrei sa arati bine.

De ce este ceruta

Pai sa vedem mai intai din punctul meu de vedere. Eu fara sutien, oricum as fi imbracata ma simt cam…dezbracata. La ocaziile speciale, nunti, botezuri, petreceri de sarbatori si altele, modelele de rochii sunt nenumarate, insa pentru cine isi permite. Rochie cu spatele gol nu pot sa port ca asta inseamna sa nu-mi iau sutien, deci iese din discutie, rochie fara bretele iar nu prea pot sa port ca se vad bretelele de la sutien. Daaa, stiu, pot sa le dau jos, dar sutienul nu mai sta la locul lui, nu are sustinere, oricat de super sutien ar fi. Am incercat toate metodele. Nu-mi ziceti de pernitele alea de silicon ca am facut cunostinta si cu ele. Sunt bune. Bune de purtat pe sub sutien, au rolul doar de a mari sanul si cam atat.

Tocmai citeam la un moment dat ca a revenit moda corsetului de toate felurile si ca se poata asa, fara nimic pe deasupra, tendinte care au coincis cu vestea de la furnizorul nostru ca vor fabrica bustiera si pe negru. Mare bucurie, déjà incepusem sa-mi fac planul cum il voi accesoriza ca sa-l por purta si la cantari, evident.

Sunt foarte multumita de el si abia astept ocaziile sa-l port atat cu rochii decoltate, rochii fara spate sau doar asa, cu ceva sa-mi acopere umerii sau un sacou.

Eu sunt o fericita, conformatia nu ma lasa(deocamdata) sa adun pernite de grasime pe burta, insa corsetul e genial si pentru cele care au probleme cu burtica. Ah, am uitat sa mentionez unul dintre motivele pentru care sustine atat de bine si nu se compara cu sutienul, desi cred ca e de la sine inteles – are niste balene care ii dau stabilitate.

Fac reclama, dar fac reclama pe bune, pe probate, pe incercate. Stiti cum e, daca iti place o ciocolata recomanzi si altora.

Intrati pe www.isadorable.ro unde aveti mai multe detalii despre bustiera sau dati un telefon la 0722 501 547, unde ma veti gasi pentru orice informatii si curiozitati despre bustiera sau alte produse din magazin.

P.S. O clienta careia i-am trimis corsetul prin curier m-a sunat sa-mi spuna ca arata atat de bine incat si-ar face operatie sa-i stea mereu sanii asa. Eh, acum are bustiera, nu mai e nevoie.

4 răspunsuri

  1. Buna ziua
    ma intereseaza sa stiu daca se poate si inchiria
    multumesc.

  2. Buna ziua, eu am cautat pe site-ul pe care l-ati pus mai sus si nu am gasit nimic…. Ma puteti ajuta? Multumesc

Lasă un răspuns

