Wishlist Project Reloaded

In vara anului trecut, am strans de peste tot si de la multi pe care ii stiam(sau nu) dorinte si vise. Muuulte si de toate felurile. Le-am amestecat in urna si timp de 30 de zile am postat cate 10 dintre dorintele voastre.

V-am rugat pe fiecare sa vi le notati si din cand in cand sa aruncati un ochi pe lista si sa bifati dorintele ce vi s-au indeplinit. Si nu doar pentru asta, ci ca sa va reamintiti ce vreti sau ce va doreati la un moment dat si poate ati uitat.

Lista mea, cea personala, cred ca are peste 20 de vise, mai mult sau mai putin realiste, insa asta e prea putin important, pentru ca de multe ori imposibilul poate deveni posibil. Mi-am pus si un target, foarte usor de atins. Sa realizez cel putin 2 dintre visele de pe hartie(document word:P) si sa vizitez 2 orase. Orasele puteau fi sau nu din lista mea de dorinte, puteau fi locuri in care am mai fost, dar de preferat sa nu fi fost, puteau fi orase din Romania sau din afara.

Acum nu am documentul in fata, insa imi e usor sa-mi dau seama ca am bifat cel putin trei randuri din cele multe si trei orase. Si eu trebuie sa arunc o privire sa-mi reimprospatez memoria.

Cum a inceput:Day 1

Rezumatul celor 30 zile

Voi cum stati cu indeplinirea dorintelor?

Lasă un răspuns

