Urmeaza statia Piata Victoriei

Cand au dat drumul statiei Piata Victoriei 2, a fost mare bucurie la mine in familie pentru ca urma sa ajungem mai usor din Berceni la Crangasi, la matusa mea. Inainte schimbam la Unirii, dar intotdeauna mi s-au parut mai urate statiile si drumul mai anevoios.

Uram insa transferul de la linia 2 la 1, numai cand ma uitam la scarile alea multe pe care trebuia sa le urc si cobor.

Cand am crescut si am inceput sa iau trenul spre diverse destinatii a fost si mai ingrozitor, trebuia sa car si bagajul, care nu era niciodata putin.

M-am angajat in aprilie, si drumul spre serviciu era tot cu schimbarea metroului la Victoriei, via Stefan cel Mare. Scarile alea multe iar se transformau intr-un zambet grotesc. Din fericire, am descoperit repede noua modalitate de a ajunge pe peronul spre Stefan cel Mare, doar coborand niste scari rulante.

Din nefericire, sunt multi cei care inca se mai chinuiesc cu bagaje grele sa urce scarile, pentru ca nu este nicaieri un panou mai mare care sa-i indrume. Intr-adevar, in diferite locuri scrie, dar afisajul nu iese in evidenta, iar oamenii nu stau sa cerceteze peretii intrebandu-se „ia sa vedem, nu cumva se poate ajunge si altfel”. Nu, ei merg pe drumul stiut de atatia ani.

Asa ca astazi, mi s-a facut mila de un biet batran si l-am sfatuit sa foloseasca scarile rulante. Nu e mare lucru, dar vreau si eu sa ma laud ca am facut o mini fapta buna, evident, tot pentru starea mea de bine. Iar omul acela a fost putin mai odihnit.

3 răspunsuri

  1. E bine cand nu uitam sa mai facem si fapte bine.
    Auzi, nu faci o fapta buna in a spune si noua care e scurtatura…? 😀

  2. Ai putea sa scrii o carte despre statia asta 🙂

Lasă un răspuns

