La final de 2010

Despre posturile de genul asta am mai povestit. Prin septembrie spuneam ca de fapt cam atunci incepe noul an pentru mine, bla bla. Asa ca nu voi sta sa insir realizarile, multumirile si nemultumirile din acest an, nici la ce evenimente am fost, pe unde m-am plimbat si cu cine.

Cum facebook le stie pe toate si mai ales le tine minte, mi-a facut un scurt rezumat al anului ce se incheie. Mult mai simplu:

Sa va aduca Mosu’ tot ce va doriti!

Un răspuns

  1. […] This post was mentioned on Twitter by AlinaMarin, Anca Duma. Anca Duma said: RT @AlinaMarin: postul ALA, ala cu ce am facut in 2010 #peblog http://bit.ly/i085nk […]

Lasă un răspuns

