Scrisoare digitala pentru Mos Craciun

Am fost cuminte anul asta, asa ca Mos Craciun o sa treaca si pe la casa mea. Deja am cam negociat cu el, s-ar putea sa vina ceva mai devreme, ca pe vremea asta se circula greu si trebuie sa ajunga la toata lumea pana de Craciun.

Nu era totusi frumos cand il asteptai cu speranta ca-ti va aduce ce i-ai scris ca vrei? Fara sa stii daca iti va indeplini sau nu dorintele?

Sunt extrem de multumita de ce va scoate pentru mine din sac anul acesta, insa indraznesc sa-l rog daca poate sa ma ajute cu niste voturi, poate castig si eu o excursie la New York, dandu-mi un vot

Asa ca il rog(pe Mosu’ si nu numai) sa intre pe linkul ASTA si sa ma ajute sa fac o calatorie pana la New York si inapoi.

Multumesc Mosului, elfilor, renilor si tuturor ajutoarelor lui Mos Craciun.

Lasă un răspuns

