Fa o fapta buna in timp ce te bucuri de cumparaturi

Am 2 carduri. Unul pentru cheltuieli si unul pe care economisesc.

Acum sunt in impas. As vrea sa-mi fac un card la Unicredit. Va spun imediat de ce. Doar ca 3 carduri sunt deja prea multe pentru mine. Aveti vreo sugestie? N-as vrea sa renunt la niciunul din cele 2, pe care le folosesc deja de mai bine de 4 ani.

Am auzit acum putin timp, de initiativa Unicredit de a dona in contul Unicef 1% din fondurile sale, din valoarea fiecarei tranzactii pe care o faci cu cardul. Ca sa ne intelegem, nu doneaza din banii tai, cei cu care ai platit o rochita, o bluzita, ci din fondurile lor.

Pana gasesc eu o solutie, sper sa vi se para si voua interesanta ideea si sa va faceti acest card. Iar daca eu nu v-am convins, poate reuseste Cristina Bazavan, care a scris mai mult despre acest subiect aici

Un răspuns

  1. […] This post was mentioned on Twitter by AlinaMarin. AlinaMarin said: Am scris si eu despre cardul de fapte bune https://alinamarin.wordpress.com/2011/01/11/card/ #peblog […]

Lasă un răspuns

