Spune NU balerinilor sau misterul balerinilor

Eram printre preferatele ei si ar fi vrut sa ma vada la scoala de balet, alaturi de celelalte 2 colege care deja studiau acolo. Imi placea foarte mult ceea ce faceam si visam sa port poante si fuste tutu. Treceam clasa a 6a si in vara respectiva aveam un program incarcat. Trebuia sa invat tot ce se invatase la scoala de balet in clasa a 5a pentru a da examenul si a fi admisa. Greu nu era, si imi suradea tare mult ideea. Insa am ales. Am ales sa nu ma despart de colegii mei de la 190, de profesori, de clasa de matematica, de cor si de cercul de desen.

Nu regret ca n-am facut pasul, imi pare rau doar ca n-am mai avut ocazia sa port tinuta de balerina.

Sunt deja cativa ani buni de cand balerinii sunt preferatii tuturor fetelor. Eu insa nu am reusit pana acum sa dezleg misterul acestor incaltari „atat de confortabile”. Au fost multe incercari in achitionarea perechii perfect: nu se potriveste nr – uneori chiar si 35 era foarte mare, desi port cam 35.5, sunt prea decupati in fata, sunt prea decupati in parti – deci imi scapa din picior, si marea problema – au talpa perfect plata si simt ca ma duc pe spate cand pasesc. Din cate am auzit nu sunt niste incaltari foarte sanatoase, tocmai din acest motiv.

Zilele trecute, intr-un final, am vazut o pereche absolut superba – un rosu mat, usor sters, cu o fundita finuta pe partea din fata, talpa interioara moale, cu ceva pernite, talpa exterioara usor mai inalta in zona calcaiului – probat, potrivit, cumparat – la jumatate de pret. Dupa prima purtare, nu mi-am schimbat prea mult parerea initiala despre celebri balerini – nu sunt fantastic de comozi, chiar si putina zona mai ridicata nu e destul, dar mai ales, nu fac piciorul frumos, cum se spune. I-am probat in oglinda, alternand cu pereche incaltari cu toc, dar si cu o pereche de adidasi. Incercati sa vedeti si voi diferenta. Banuiesc ca nu sunt perfecta, desi uneori am dubii:)), si stiu ca nu suntem toti la fel. Dar raman la ideea mea, desi imi plac la nebunie noile mele achizitii rosii, ca nu inteleg nebunia asta dupa balerini.

Lasă un răspuns

