Vacanta cu trenul din Franta

Citeam zilele trecute la cineva pe blog despre marea diferenta dintre vacanta si concediu si ma regaseam atat de bine ca parca erau cuvinte mele – si probabil ale majoritatii.

Vacanta o asteptam intotdeauna cu entuziasm, stiind ca ne va aduce experiente noi, poate chiar neasteptate, amintindu-ne de multe ori de copilarie, pe cand concediul…concediul de odihna, este asa cum ii spune numele, de odihna – adica sa stai in pat sa te refaci, de parca cat ai fost la serviciu ai fost bolnav si acum trebuie sa-ti revii.

Ma rog, vacanta la mine pana acum n-a venit niciodata cu trenul din Franta si nici n-a plecat in directia aceea. Pana acum. Insa m-am bucurat mereu de zilele libere asa cum am stiut mai bine. Chiar zilele trecute imi spunea cineva ca ce frumos m-am distrat eu TOATA vara. Nici pe departe 2-3 zile in iunie, 2-3 zile in iulie si o saptamana plina in august nu e chiar o vara plina, insa ma declar foarte multumita de escapadele mele. Ah, da si iesirea din primavara la Venetia(despre care n-am povestit cu motiv) care nu stiu daca se pune.

Cine spune ca doar vara te poti bucura de vacanta?

M-am pierdut, nu mai stiu ce vroiam sa va zic. Sa ma intelegeti, acesta e un post ca gandurile de vacanta, ca fluturii.

alina marin fotoRevenind. Am observat tendintele de anul acesta in ceea ce priveste destinatiile alese: Croatia, Dubrovnik si Bulgaria, Balcic. Apoi, asa cum treci din link in link mi-a zburat gandul catre wishlistul meu pe care aveam trecut de multa vreme Dubrovnik. Si mi-am dat seama ca pana la sfarsitul anului mai trebuie sa-mi indeplinesc niste dorinte. Apoi, mi-a zburat iar gandul catre o alta locatie de vis, Sapte Pamanturi. Apoi m-am intors la lista de dorinte si mi-am dat seama ca nu e trecuta acolo. Si ca trebuie sa ai intotdeauna la indemana Wishlistul in caz ca apare ceva ce-ti doresti sa faci la un moment dat, sa notezi repede. Ca pe urma, te iei cu treaba si uiti. Si e pacat. E bine sa ai vise si e bine sa te indrepti spre ele.

Un răspuns

  1. […] acesta am simtit pe deplin sarbatorile si m-am simtit exact ca in vacanta(vacanta vs concediu). Vacanta a venit intr-o zi de sambata 22 decembrie cand dupa serviciu am luat pranzul cu A. Bradul […]

Lasă un răspuns

