Pentru ca toti avem dreptul la o parere

Maine, adica astazi, sambata, sunt la job de dimineata.

Sunt treaza la ora asta pentru ca m-am uitat la Vocea Romaniei. Da, am sustinut-o pe Alexandra, si ma bucur ca a ramas in concurs. Pentru prima data, m-am uitat si la comentariile care au curs pe facebook si am inteles. Ce? Am inteles ca oamenii l-au votat pe Canaf ca-i amuzant, adica cam cum l-au votat si pe Vadim cand a ajuns in turul 2, in 2000, ca cica era distractiv, si apoi s-au speriat cu gandul „daca iese presedinte?”. Pai daca e amuzant sa se duca domle la Stand up Comedy, sa participe la Romanii au talent sau chiar sa-si faca un partid si sa devina presedinte, ca are sanse, oamenii vad ca-l voteaza. Nu ma intelegeti gresit, are si el partile lui bune, dar comparativ cu ceilalti, e cam departe – evident, dupa parerea mea. Nu este Vocea Romaniei, Vocea care poate canta orice, Vocea cu care sa ne laudam peste hotare.

Oana Brutaru – nu mi-a placut de la inceput – e draguta, simpatica, buna de concurs ca sa se afirme putin – poate sa-i faca Moga sau altcineva o piesa din asta Bumtzi Bumtzi si sa aiba succes, de acord. Dar de aici pana la Vocea Romaniei e cale lunga.

Aldo – despre acest concurent am tot vazut comentarii de genul – uita-te pe iutub sa vezi cat de apreciat e. Asa si? Cu ce l-a ajutat asta la VR, ca normal ca nu punea pe iutub filmulete in care ar fi cantat fals. A dovedit pana acum cam tot ce a putut. Si multii lui fani, trebuie sa se obisnuiasca cu ideea ca asta e, ca nu poate mai mult. Sau ma rog, poate sa-si mai puna niste filmulete pe iutub si sa fie admirat in grupuletul lui. Da, recunosc, mi-a fost antipatic de la inceput.

Oamenii nu inteleg de ce Moga l-a dat afara pe Aldo si a pastrat-o pe Oana. Mie Moga mi-a facut o impresie foarte buna in acest concurs si as zice ca este cel mai obiectiv dintre antrenori. Amandoi concurentii au cantat cam prost astazi, asa ca alegerea era grea. Si probabil ca a ales sa mearga mai departe cu cineva care prin munca va reusi sa mearga „tot mai sus”, cum zice versul. Si nu era Aldo ala, Moga stie, sau poate ca asa i-au transmis bunicile lui, care au fost dezamagite de interpretarea piesei in limba romana.

Un alt aspect – chiar nu inteleg de ce se iau oamenii de aspectele fizice ale celor din concurs – ca Oana e grasa si Alexandra are buze subtiri. Poate ati uitat ca in prima etapa s-au ales concurentii cu scaunele intoarse si ca emisiunea se numeste VOCEA Romaniei si nu Top Model Romanania – daca ati gresit, e simplu, schimbati canalul.

Mi-au placut momentele de grup. Mai putin cel cu echipa lui Brenciu.

Lasă un răspuns

