Prima mea luna din 2012

Aseara mi-am dat seama ca nu am scris nimic in 2012. Oare de ce? Work, work si iar work.

Am inceput anul in forta cu multa treaba, ca asa e cu miresele, cum incepe un nou an parca se trezesc, isi fac planul cu slabitul pana la nunta si incep cautarea rochiei de mireasa. Am avut un targ de pregatit ce a avut loc la jumatatea lunii, eveniment la care ne-au vizitat muuulte mirese, iar acum pe sfarsit de ianuarie suntem din nou in priza.

Ce ma bucura pe mine foarte mult este noua colectie de rochii de mireasa pe care incepand de astazi o gazduim in boutique-ul nostru chic. Intuzuri Costura este numele noului brand, un nume destul de nou, insa foarte apreciat pe pietele internationale.rochii mireasa 2012

Rochiile sunt absolut divine, cu trene lungi si dantele de vis. Preferatele mele sunt cele 2 din fotografiile de mai jos, insa in magazin sunt, evident, mai multe modele de rochii de mireasa.. Mai multe poze pe site-ul Isa’dorable.rochii mireasa 2012

Asa cum va povesteam, ne pregatim din nou de targ, unde vor putea fi admirate si probate in premiera.

Si pentru ca anul a inceput cu multa treaba, dupa evenimentul din weekend, daca tot avem zapada, cred ca e timpul pentru o scurta vacanta, nu-i asa?

Lasă un răspuns

