Si, ce mai faci, nu mai stiu nimic de tine…

Varianta 1.

Da, stiu, ce sa fac, ocupata, cu serviciul, stii cum e, n-am mai avut timp de nimic, plus ca nici „timp” n-am, ca s-a stricat masina de spalat tocmai acum, cand avem o gramada de cheltuieli.

Varianta 2.

Sunt bine, multumesc. N-am mai scris demult, cam ocupata, ce-i drept, dar nu ma plang, chiar daca asta e ce vrea majoritatea sa auda.

Ultima ninsoare ne-a trimis direct in orasului luminilor, stiti voi, ala cu schela aia mare asezata pe malul Dambovitei lor. Acolo nici ca era mai cald decat la noi. Am inghetat pe strazile din Paris, pana la prima cana de vin fiert, ne-am plimbat tremurand pe minunatele alei cu miros de patiserii, mi-am achizitionat cea mai draguta palarie cloche(pe care nu am inca la ce sa o asortez), mi-am bucurat sufletul cu cel mai minunat carusel, totul pe fundalul sonor La vie en rose – in mintea mea, evident.
carusel

In universul mireselor a fost iar nebunie, la Romexpo. Am avut cel mai chic stand, asa cum i se potriveste unui boutique ca al nostru, gratie fetelor de la Yes Events.
stand Isadorable

Martie a venit cu cea mai frumoasa zi de 8, despre care va voi povesti mai spre sfarsitul lunii.

revista Cockaigne
Tot in luna martie, a aparut Cockaigne, revista cu imagini, stari si ganduri nefiltrate, pe care v-o recomand cu mare drag. Numarul acesta este si mai bun decat pilotul. O mica, foarte mica contributie am avut si eu in acest numar – see Jar Shoes. Atentie! Nu este o revista de rasfoit, ci de devorat pagina cu pagina. Incepeti cu editorialul:).Enjoy!
Shoes in the Jar by Alina Marin

Sa inceapa primavara, zic!

P.S. Masina de spalat n-a patit nimic, doar telefonul mi-a decedat.

Lasă un răspuns

