Din nou despre rochii de mireasa

Ok, nu m-am putut abtine si iar va povestesc despre rochii de mireasa. Pentru ca de fiecare data cand vin rochii noi, ne apuca asa o bucurie de ne vine sa dansam pe langa ele si ne minunam la fiecare rochie scoasa din cutie. Una mai frumoasa decat cealalta. Daca ne-ati vedea…ca niste copii care au primit jucarii.

De data aceasta vorbim despre rochiile de mireasa din ultima colectie Jasmine Bridal. Nu ma pot decide care-mi place mai mult.

Prima pe care am scos-o din cutie a fost o rochie din voal, cu aplicatii fine de pietre, rochie la care nu mi-am putut stapani bucuria cand am vazut ca are manecile detasabile, asta pe langa spatele acela fabulos.rochie de mireasa Jasmine F141069Rochie de mireasa F141069 spate

Pe celelalte va voi lasa sa le descoperiti singure pe pagina de facebook de la Isa’dorable, va spun doar atat: sirena, printesa, A line, dantela, fluturi:).

Ah, si de acum pana in noiembrie vor tot veni rochite. Pregati-va, pentru ca in noiembrie continuam traditia cu prezentarea noilor colectii intr-un cadru asa cum numai noi stim, cu prajituri, cu sfaturi de la make-up artisti, fotografi, wedding planneri si promotii speciale pentru participante. Va tin la curent.

Lasă un răspuns

