Travel Wishlist 1

Acum vreo 3 ani jumate postam pe blog dorinte – ale mele, ale prietenilor, ale prietenilor prietenilor, etc. Dorintele erau amestecate, cate una de la fiecare, in total 10 pe zi, timp de vreo 30 zile. Printre dorintele mele de calatorii atunci aveam Paris si Venetia. Si s-au implinit.

Astazi vreau sa va povestesc doar despre lista mea de vise de calatorii. Va fi lunga si probabil ca niciodata nu voi vizita toate aceste locuri, dar parca puterea cuvantul scris e mai mare, asa ca imi incerc si eu norocul:D.

Incep cu cele mai usor accesibile:

Franta, Valea Loarei – intr-o toamna, pe la sfarsitul lui septembrie, inceputul lui octombrie – simtiti mirosul de vie proaspat culeasa?

UK & Scotia – o minunata calatorie in miez de vara pe la castele vechi inconjurate de o mare de iarba verde sau pe stanci abrupte.

Muntenegru & Croatia – o excursie cu masina, cu oprire in Kotor(pentru Kotor este vinovata Simona Stanescu cu povestile ei frumoase de pe LipaLipa), apoi urcand pe Coasta Dalmata, facand plaja pe insule minunate si apoi tot mai sus pana la rezervatia naturala Plitvice.

Amsterdam, Olanda – un city break luat din scurt. Neaparat de vizitat oraselul Giethoorn.

Bruxelles & Bruges, Belgia – din nou city break:)

Varsovia, Polonia – pur si simplu vreau.

Klevan, UcrainaTunelul dragostei, vara.

Italia – aici sunt mai multe: Cinque Terre, Florenta, Roma – pentru ca desi am ajuns la Vatican, Roma nu am vizitat-o.

Grecia – toate insulele si Atena, daca tot ajung. In mod special: Creta, Zakyntos si ar mai fi cateva dintre cele mai putin cunoscute, dar care nu-mi sunt acum la indemana. Oricum cand va fi cazul voi studia mai atent.

Cam astea ar fi momentan locurile minunate mai usor accesibile de pe lista, insa evident ca in timp va trebui actualizata. Nu am pus fotografii, lasam imaginatia sa ne poarte prin locuri de vis.

To be continued.

Lasă un răspuns

