1 Martie cu bucurie

Prima zi a lui Martisor a venit cu soare si zambete pentru toti.

Alina Massier Portret de femeieLa mine a venit cu portretul despre care va povesteam zilele trecute aici. In ziua in care am mers la Hotel Grand Continental la intalnirea cu aparatul de fotografiat de la Foto Union nu era nici pe departe la fel de frumos ca astazi. Imi alesesem un tricou sa ma reprezinte, cu un carusel pictat, margele colorate ca nu cumva sa nu ma recunosc peste ani. Pe langa faptul ca ma imbracasem cam subtire pentru vremea de afara mi-am dat seama ca nu ma potriveam deloc cu decorul elegant. Am ajuns intr-un final la locatie, am schimbat cateva vorbe cu reprezentantii Feminella care sustin proiectul, apoi m-am asezat pe fotoliu, am zambit, baietii au tras cateva cadre si gata. Zambetul din coltul gurii sau strambatura, cum zice M, mi se trage de la incercarea de a sta serioasa. Si pana la urma se pare ca totusi m-am potrivit si cu decorul cat de cat.

Sper ca v-ati facut deja programare la Portret de femeie, caci deja toate locurile au fost ocupate. Eu v-am zis din timp.

Portret de femeie a fost primul meu cadou de Martisor, insa nu singurul.

Aseara am mers si eu la vanatoare de martisoare si trebuie sa recunosc ca pe primele 2 le-am luat pentru mine si cu greu m-am abtinut sa nu-mi mai cumpar.

Acum multa vreme, pe vremea cand fratele meu era in scoala generala, tin minte ca i-a cumparat mama martisoare pentru toate fetele din clasa. Cand s-a intors de la scoala ne-a zis ca i le-a dat pe toate unei singure fete. Nu ma asteptam, insa astazi am fost colega care a primit toate martisoarele.Martisoare

Sa fie primavara!

Lasă un comentariu