My Wishlist Project – Day 15

Dupa 2 saptamani de cand am inceput sa adun visele voastre aici unele dintre ele s-au implinit deja. Am inceput si eu sa lucrez la realizarea unora dintre dorintele mele si sper ca pana la sfarsitul anului sa-mi indeplinesc cateva.

Mi s-a pus intrebarea de ce nu folosesc un #hashtag pe twitter sa adun mai multe. Ma gandisem initial si la asta, dar eu imi doream in primul rand sa adun vise de la cei pe care ii cunosc si apoi sa merg mai departe, eventual. Probabil ca bucuria mea de a va redescoperi prin gandurile voastre de viitor este un pic egoista, ceea ce insa sper eu este ca v-ati redescoperit in primul rand pe voi gandindu-va la ceea ce va doriti cu adevarat.

De cand am inceput proiectul lista mea personala de dorinte a crescut, inspirandu-ma din ale voastre si sunt sigura ca fiecare dintre voi a gasit cel putin un vis al altcuiva si si-a dorit acelasi lucru adaugandu-l ulterior pe lista personala.

Din pacate nu sunt pestisorul de aur, dar mi-ar placea tare mult sa va pot indeplini visele, iar saptamana viitoare voi incerca sa fac cuiva o surpriza. Avantajul de a cunoaste autorii dorintelor;)

Un alt lucru ce a venit odata cu posturile mele despre vise a fost reintalnirea virtuala cu o amica de departe. Cateva amintiri despre copii cu codite si carlionti si culoarea albastru (din amintirile ei), despre rochite inflorate, despre vacante departe de Bucuresti(pentru mine) amintiri ce ne legau pana acum, amintiri puse deoparte in sertarul timpului copilariei, ne-au readus fata in fata(fiecare in fata propriului computer) prin intermediul viselor de oameni mari.

De la voi pentru mine si de la mine inapoi la voi 10 dorinte vin(nu rimeaza, stiu):

1.imi doresc ca sufletul meu sa nu cunoasca tristetea.
2.Sa emigrez in Anglia
3.Pana emigrez in Anglia sa plec cateva luni din tara
4.Daca nu emigrez in Anglia sa ma mut in Timisoara
(nu aveam cum sa le separ)
5.sa am o casa cu gradina, pian si dressing
6.as vrea sa gasesc un card pe jos cu o suma fabuloasa
7.Sa am o familie frumoasa
8.sa ajung in vama vara asta, si sa am o zi in care sa stiu ca „nu am absolut nimic de facut decat sa stau”
9.Revisit San Juan fiesta in Menorca.
10.sa scriu un musical si sa cant in el

Lasă un comentariu